Home
Projecten
De Krulstaarthoeve

De Krulstaarthoeve

Een frisse update voor een gezellige familiehoeve

De Krulstaarthoeve

Annick, Geert en hun zoon Kevin leven van seizoen naar seizoen. Niet van herfst naar winter of lente naar zomer, maar van witloof naar framboos. Ze willen met hun hoevewinkeltje en marktstand zoveel mogelijk mensen laten genieten van hun zelfgekweekte, kwalitatieve groenten en fruit.

We zorgen voor een mooie huisstijl, leuke merkdragers en opvallend POS materiaal. Daarbij houden we rekening met het gezellige en toegankelijke karakter van de familie en hun aanbod.

Huisstijl

Specialiteit als speerpunt

In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, huppelen er geen roze krulstaarten rond op de hoeve in Damme. Kevin en zijn ouders focussen zich voornamelijk op een vers aanbod groenten en fruit. Hun specialiteit, grondwitloof en frambozen, is een belangrijk speerpunt in de ontwikkeling van de huisstijl. We maken daarom een variatie aan logo's die passen bij het juiste seizoen.

Drukwerk

Fris en opvallend drukwerk

De nieuwe huisstijl is makkelijk toe te passen op het bestaande en nieuwe drukwerk van De Krulstaarthoeve. We nemen niet alleen de factuurbladen onder handen, maar zorgen ook voor vrolijke visitekaartjes die ze kunnen uitdelen op de markt.

Een makkelijk verplaatsbare banner met de belangrijkste info hangt doorheen de week omhoog op de boerderij en doet op marktdagen hun stand extra opvallen.

De Krulstaarthoeve
Merkdragers

Textiel om mee te pronken

De Krulstaarthoeve is een begrip in hun streek. Ook op verplaatsing zijn Kevin en zijn ouders een levend uithangsbord van de hoeve. Daarom zorgen we voor kwalitatieve polo’s die tegen een stootje kunnen op de boerderij én er mooi uitzien.

POS materiaal

Opvallende chalet die je doet stoppen

Visibiliteit op en rond de hoeve is belangrijk voor toevallige en minder toevallige passanten. Een groot bord zorgt ervoor dat je De Krulstaarthoeve al van ver ziet en leidt je ook meteen naar de goedgevulde automaat wanneer het hoevewinkeltje gesloten is.

Aan beide zijkanten van de automaat voorzien we plaats voor een groot gevelbord in de huisstijl. De variant met het witloof in het witloofseizoen, die met de framboos in het frambozenseizoen. De borden zijn makkelijk afneembaar of verwisselbaar wanneer dat nodig is, en trekken de aandacht van voorbijgangers.

Altijd toegang tot een variabel aanbod

Duidelijke productkaartjes aan de zijkant van de automaat tonen het aanbod in de verschillende vakjes. Dankzij de magnetische achterkant is het voor Kevin, Geert of Annick gemakkelijk om de kaartjes te wisselen wanneer ook het aanbod varieert. Naast de automaat voorzien we infoborden met een compacte handleiding om de automaat te gebruiken.

Verpakking
No items found.

Nieuwe verpakking

Het aanbod van De Krulstaarthoeve is vers en lokaal. Hun eigen frambozen verwerkt het trio ook in confituur, die te koop is in onder andere hun eigen hoevewinkel en de plaatselijke Delhaize. We voorzien een mooi label met de nodige productinfo en herkenbaar afgeleide van het logo.

De Krulstaarthoeve

Proef de smaak van ambacht

Benieuwd naar hoe de producten van De Krulstaarthoeve nu echt smaken? Ontdek het vooral zelf door een bezoekje te brengen aan hun hoevewinkeltje of automaat in Damme! Niet meteen een (fiets)tochtje gepland richting de West-Vlaamse Polders? Dan spot je Kevin, Geert of Annick misschien wel met hun stand op de lokale markt in je buurt.

De Krulstaarthoeve

Facts en cijfers over dit project

No items found.

Ben je geïnspireerd door dit project? Of ben je zelf ook op zoek naar een partner voor jouw project?

Neem contact met ons op

Ook interessant voor jou

Bekijk